Hjärtat svämmar över när jag tänker på dig!<3

De är egentligen helt otroligt när man tänker på hur mycket en häst kan betyda. Har ni tänkt så någon gång?
Varje gång jag går in till Skatten när han står och mumsar på sitt hö, vänder han huvudet och den rosa mulen mot mig och gnäggar tyst. Han gör mig verkligen lycklig! De bandet som vi har är starkt som stål och kommer bara bli starkare genom åren. Jag kan sitta i boxen i timmar och bara gosa och prata med han, och han gör desamma mot mig. De verkar som om han verkligen vill säga något till mig för han mumlar med sitt gnäggande och lägger huvudet så kärvänligt mot min kind. Jag älskar verkligen den hästen. Han är som en bästa kompis. Finns alltid kring stallet om de är något och man kan sitta och prata med han i flera timmar och han tröttnar inte, utan han lyssnar och mumlar till svars hela tiden. Om något skulle hända honom skulle jag nog gå sönder inombords. All kärlek till min älskade Scat Cat<3


Kommentarer
Postat av: Emma Petersen

Så sannt som de är sagt! Ååh... Önskar jag & min ponny hade ett lika starkt band mellan oss... Har du nått tips eller hur fick ni de så bra?

2012-10-31 @ 20:16:28
Postat av: Jenny

Hejhej! Nu har du en stoor chans att vinna en väst från Mountain Horse på min blogg, enkelt. Du behöver bara gilla Mountain Horse på facebook & dela en bild, sen är du med! Läs mer på www.pownietjejernas.blogg.se :) Fin blogg förresten <3 Kram Jenny

2012-10-31 @ 21:24:45
URL: http://pownietjejernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0